Avonova Hälsa söker administratör till Visby

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.





Rollen som administratör fungerar som en koordinator i vår verksamhet. Ditt arbete kommer att bestå av olika administrativa arbetsuppgifter såsom att ge service till våra kunder och medarbetare t.ex. genom att hjälpa operativ personal att planera och boka in uppdrag. Du ansvarar för telefonin och beställningar från våra kunder och stöttar dina kollegor på andra hälsocenter i telefon vid behov.

I arbetet ingår även att kontinuerligt sammanställa statistik och faktureringsunderlag. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.



Arbetsuppgifter

- Ekonomi (ta fram fakturaunderlag, vid behov skriva ut och skicka fakturaunderlag)
- Kundhantering
- Telefoni (sortera samtal, avbokningar/ombokningar, boka besök och återbesök, administrativ rådgivning, avboka konsulters bokningar vid frånvaro)
- Kontrollera leverantörsfakturor och vidarefakturera
- Kontorsservice och inköp (posthantering, inköp administrativt material etc.)
- Hantera vårt affärssystem (skapa och bygga scheman för konsulter, lägga upp kundstrukturer och uppdatering av dessa etc.)
- Officestöd - Excel/Word/Power Point, lokal IT-support i enklare frågor
- Bjuda in kunder till Avonovas webbportal, inkluderar även uppdatering vid ändring eller avslut
- Ordning och reda på enheten



Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har minst gymnasieutbildning, om du har gått en utbildning som medicinsk sekreterare, vårdadministratör eller undersköterska är det meriterande. Du har hög datakompetens och mycket goda kunskaper i Officepaketet samt lätt för att lära dig nya system. Du har tidigare erfarenhet av administration, att arbeta med telefon som arbetsredskap och du har erfarenhet av fakturering.

Som person är du självgående och har integritet samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, du är lyhörd och smidig och bra på att skapa relationer. Vidare ser vi gärna att du styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande. För att klara av arbetet krävs att du kan organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning.





Vill du veta mer kontakta gärna hälsocenterchef Per-Nicklas Olofsson, per-nicklas.olofsson@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt.

Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning.

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hälsocenter Gotland
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 2 juni 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Medicinsk sekreterare till Lugnetkliniken Vårdcentral

Medicinsk sekreterare till Lugnetkliniken Vårdcentral

26 november 2024

Operationsplanerare

Operationsplanerare

22 november 2024