OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.
Beskrivning
Vi är ett hälsocenter som växer i takt med våra kunders efterfrågan, och söker nu ytterligare en medarbetare till vår trevliga arbetsgrupp i Sundbyberg! Som administratör/undersköterska är du en central del av arbetsgruppen, och fungerar tillsammans med dina administratörs- och undersköterskekollegor som koordinator i verksamheten. Rollen är varierad och omfattar många olika administrativa arbetsuppgifter. En viktig del av ditt arbete är att ta emot inkommande telefonsamtal och beställningar från våra kunder.
I arbetsuppgifterna ingår
- Besvara, hantera och sortera inkommande telefonsamtal och mail, ta emot beställningar, boka in kunduppdrag och besök, hantera avbokningar, omboka vid frånvaro
- Hantera vårt affärs- och journalsystem CGMJ4, t.ex. skapa scheman för operativ personal, lägga upp och uppdatera information om kunder
- Bjuda in och hantera kunder i Avonovas webbportal
- Kontorsservice och inköp, t.ex. posthantering, inköp av administrativt material, skanning
- Skapa trivsel och ordning och reda på enheten
- Lokal IT-support i enklare frågor
- Eventuellt - ta emot kundmedarbetare för t.ex. provtagning
Kvalifikationer
Vi söker dig som är administratör och trivs mycket bra i den rollen. Du har god IT-kompetens, goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att lära dig nya system och rutiner. Du har erfarenhet av administration och tycker om att ha telefon och mail som viktiga arbetsredskap. Erfarenhet från företagshälsa eller liknande verksamhet är mycket meriterande. Det är en fördel om du är utbildad undersköterska och har erfarenhet av den typen av arbetsuppgifter – men det viktigaste är att du är en riktigt vass administratör!
Som person är du självgående och tycker om att vara ”spindeln i nätet”. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, trivs med att stötta och underlätta för dina kollegor och har god kommunikativ förmåga. Du är bra på att planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt – och att planera om när det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Hos Avonova får du ett omväxlande och roligt arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med trevliga och professionella kollegor och med ett självklart kundfokus. Du får möjlighet att göra stor skillnad för människors arbetsmiljö och hälsa genom att bidra till att de får tillgång till våra värdeskapande tjänster.
Du kommer att arbeta tillsammans med ett tjugotal kollegor i Sundbyberg, i nya, fina lokaler på Landsvägen 39, precis intill pendeltåg, tunnelbana, tvärbana och bussar. Vi är en engagerad arbetsgrupp med hög kompetens och lång erfarenhet inom företagshälsa, och vi arbetar med spännande och utmanande kunder i varierande branscher och verksamheter.
Tycker du att detta låter intressant? Varmt välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi sänd gärna in din ansökan snarast möjligt.
Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.
Vill du veta mer kontakta hälsocenterchef Teresa Herlin via teresa.herlin@avonova.se
Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning.
Vi arbetar givetvis aktivt med vårt systematiska arbetsmiljöarbete. Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.