Avonova Hälsa söker innesäljare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Avonova Hälsa expanderar och söker nu efter framåtlutade innesäljare som kommer att vara en viktig del av teamet som säljer Avonovas tjänster på den svenska marknaden.


Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer att arbeta med små och medelstora kunder, både befintliga och nya.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och kommer att få en gedigen utbildning i våra tjänster samt försäljningsmetodik.

- Uppsökande samtal till befintliga kunder och prospekts för införsäljning och merförsäljning av våra tjänster
- Bevaka inkommande förfrågningar via hemsidan, mail samt telefon
- Stärka kundupplevelsen genom att proaktivt rekommendera relevanta tjänster för kunden
- Bygga relationer med kunder genom vänlig och engagerande kommunikation
- Reagera snabbt och vänligt på kundklagomål eller förfrågningar
- Fånga kundinformation, inklusive adresser och telefonnummer, för framtida uppföljning
- Bidra aktivt till utveckling av funktionen och rollen tillsammans med kollegorna


Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. 


Kompetenskrav
Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift.


Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.

 



Vi rekryterar löpande, så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Försäljnings- och marknadschef Rickard Cox, rickard.cox@avonova.se

Utdrag ur belastningsregistret kommer att ske i samband med anställning.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avonova Försäljning
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Liknande jobb


B2B-säljare

B2B-säljare

27 december 2024

Innesäljare

Innesäljare

27 december 2024

Account Manager - Stockholm

Account Manager - Stockholm

27 december 2024

Låneförmedlare till stort bolag

Låneförmedlare till stort bolag

27 december 2024