OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.
Beskrivning
Vi på Avonova Stockholm city söker nu ytterligare en kollega till vår trevliga arbetsgrupp! Som receptionist och administratör har du en viktig roll i kontakten med våra kunder, planering och bokning av alla typer av kunduppdrag. Du är en central del i arbetsgruppen, och fungerar tillsammans med dina administratörskollegor som koordinator i verksamheten. Rollen är varierad och omfattar ett antal olika administrativa arbetsuppgifter. En viktig del av ditt arbete är att arbeta i receptionen samt att ta emot inkommande telefonsamtal och beställningar från våra kunder.
I arbetsuppgifterna ingår
- Receptionsarbete – välkomna kunder, besvara frågor från kunder och kollegor
- Kontorsservice och inköp, t.ex. posthantering, inköp av administrativt material, skanning
- Skapa trivsel och ordning och reda på enheten
- Besvara, sortera och hantera telefonsamtal och mail från våra kunder
- Ta emot beställningar, boka in kunduppdrag och besök, hantera om- och avbokningar
- Bjuda in och hantera kunder i Avonovas webbportal
- Nära samarbete med teamet på hälsocentret
- Lokal IT-support i enklare frågor
Kvalifikationer
Vi söker dig som är receptionist och/eller administratör och trivs mycket bra i den rollen. Du har mycket god förmåga att planera och organisera ditt eget och även andras arbete. Du har erfarenhet av och tycker om att ha telefon och mail som viktiga arbetsredskap. Du har hög IT-kompetens och lätt för att lära dig nya system och rutiner. Erfarenhet från liknande verksamhet, sälj- eller kundarbete är meriterande - men det viktigaste är att du är riktigt bra på bemötande, service och administration!
Som person är du självgående, ambitiös, serviceinriktad och har passion för kundbemötande. Du har en positiv grundinställning och tycker om att vara ”spindeln i nätet”. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, trivs med att stötta och underlätta för dina kollegor och har god kommunikativ förmåga. Du är bra på att organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt – och att planera om när det behövs. Du talar bra engelska och är trygg med att använda engelska i ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Hos Avonova får du ett omväxlande och roligt arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med trevliga och professionella kollegor och med ett självklart kundfokus. Du får möjlighet att göra stor skillnad för människors arbetsmiljö och hälsa genom att bidra till att de får tillgång till våra värdeskapande tjänster.
Du kommer att arbeta tillsammans med både administratörer och andra kollegor inom vårt hälsocenter Stockholm City, som består av två enheter i City och en på Kungsholmen. Denna tjänst är placerad på enheten vid Fridhemsplan. Vi är en engagerad arbetsgrupp med hög kompetens och lång erfarenhet inom företagshälsa, och vi arbetar med spännande och utmanande kunder i varierande branscher och verksamheter.
Tycker du att detta låter intressant? Varmt välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi sänd gärna in din ansökan snarast möjligt. Vi arbetar givetvis aktivt med vårt systematiska arbetsmiljöarbete. Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning.
Vill du veta mer, kontakta hälsocenterchef Teresa Herlin via teresa.herlin@avonova.se