OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Är du vår nya Hälsocenterchef?
Avonova Stockholm City söker nu en chef till ett av våra större hälsocenter.
Tillsammans med ett trevligt, engagerat och kompetent arbetslag, erbjuder vi ett utvecklande arbete i ett företag som har stor tillväxtkraft i branschen. Vår kultur och arbetsgemenskap kännetecknas av innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat. Vi arbetar gentemot olika kundföretag i varierande branscher.
Vi söker dig som har ett stort intresse av att arbeta kundorienterat, är affärsmässig, har egen drivkraft och tycker om att arbeta i team. Du inspireras av att se din verksamhet växa och utvecklas och är intresserad av ett aktivt och nära ledarskap.
Du har ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö och erfarenhet av arbete i ledande befattning med liknande verksamhet. Du har mycket goda ledaregenskaper och förmåga att skapa förutsättningar att öka motivationen hos medarbetarna.
Arbetet är varierande och innefattar allt från att coacha dina medarbetare och säkerställa att de har rätt förutsättningar till att möta enhetens kunder, till att utveckla verksamheten och skapa långsiktiga affärsrelationer. En del i arbetet är att tillsammans med områdeschef och KAM bidra till att hälsocentrets medarbetare har en aktiv roll i kundarbetet för att skapa och utveckla befintliga och nya affärsmöjligheter. En av våra viktigaste målsättningar i uppdragen är helhetssyn och ett konsultativt arbetssätt.
Du kommer att:
- Ha fullt ansvar för personal, budget och resultat.
- Hantera kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöfrågor och skapa en effektiv verksamhetsplanering.
- Ingå i ledningsgruppen för område Stockholm och rapporterar till områdeschef.
- Vara en nyckelperson i arbetet att utveckla vårt arbetssätt i målet att vara Nordens bästa företagshälsa
Du som söker har:
- Chefs- och ledarerfarenhet av att leda specialister
- Högskoleutbildning Kunskap inom och erfarenhet av ekonomistyrning
- Tidigare har haft budget-och resultatansvar
- Erfarenhet av sälj- och kundarbete
- Erfarenhet från liknande bransch, bemannings eller konsultverksamhet är meriterande.
- Gärna utbildning/erfarenhet inom försäljning och HR
Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede med en ny ledning på plats, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Hos oss får du vara med och påverka och göra skillnad i människors liv. Du får frihet, stöd och möjlighet till utveckling. Självklart omfattas din anställning hos Avonova av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälsovård och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Din arbetsplats blir i Avonovas trevliga lokaler på Klarabergsviadukten 90 C plan 7.
Tjänstgöringsgrad heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Våra arbetstider är dagtid, vardagar. Tillsvidareanställning.
Vill Du veta mer kontakta gärna områdeschef Annika Bång, tel 073-662 63 75 eller via mail annika.bang@avonova.se
Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2020-03-05.
Vi har kollektivavtal mellan Almega Vårdföretagarna och Vårdförbundet, Fysioterapeuterna, Läkarförbundet och Vision.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jönsson
073-33 40 371