OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Som företagssköterska/ rehabkoordinator på Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.
Du kommer ingå i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens och vara en del av skapa rutiner på enheten kring rehabkoordinering.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat bedömningssamtal, kartläggningar, hälsoundersökningar, hälsoprojekt, handledning av chefer och medarbetare, utbildningsinsatser och i rollen som rehabkoordinator ansvara för att koordinera och samordna rehabiliteringsinsatser till våra kunder.
Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som växer och utvecklas, tillsammans med kompetenta kollegor. Vi erbjuder dig stora möjligheter till utveckling inom din profession och i företagshälsa samt många intressanta och trevliga kunder!
Tjänstgöringsgrad: 100% eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.
Placering: Mölndalsvägen , Göteborg.
Arbete ute hos kund kan förekomma.
Meriterande är: Utbildning inom och erfarenhet av rehabkoordinering samt utbildning till företagssköterska, erfarenhet från företagshälsa.
Vill Du veta mer kontakta: Omådeschef Christine Swan, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/394016/edit/tab:1/mailto:, tel 010-252 63 27
Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 5 augusti 2021
Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.