OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Arbetsbeskrivning
Som företagssköterska/ rehabkoordinator på Avonova är du utifrån din profession ett stöd åt såväl företagsledningar, chefer, kontaktpersoner och medarbetare.
Du kommer ingå i ett team av professionella konsulter med medicinsk, teknisk, psykosocial, organisatorisk och administrativ kompetens.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat bedömningssamtal, kartläggningar, hälsoprojekt, handledning av chefer och medarbetare, utbildningsinsatser och i rollen som rehabkoordinator har ansvarar du för att koordinera och samordna rehabiliteringsinsatser till våra kunder.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är rehabkoordinator/sjuksköterska. Utbildning inom och erfarenhet av rehabkoordinering samt utbildning till företagssköterska, erfarenhet från företagshälsa är meriterande.
Du har ett intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team. Du har ett genuint intresse för människor och deras hälsa och arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är målmedveten, initiativrik, nyfiken och affärsinriktad. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt med fokus på kundvärde och kundnöjdhet.
Du är trygg i din yrkesroll, lyhörd, entusiastisk, flexibel, smidig och har god samarbetsförmåga. Du är van vid att arbeta självständigt och är en god organisatör. Du har goda IT-kunskaper.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede med en ny ledning på plats, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Hos oss får du vara med och påverka och göra skillnad i människors liv. Du får frihet, stöd och möjlighet till utveckling. Självklart omfattas din anställning hos Avonova av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälosovård och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.
Din arbetsplats är Huddinge Centrum, Kommunalvägen 1 - 5 tillsammans med ca 10 kompetenta kollegor. Uppdrag kan förekomma på övriga enheter inom området och till viss del ute hos våra kunder. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.
Tjänstgöringsgrad: 100%. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.
Vill Du veta mer kontakta:
Hälsocenterchef Christina Öhman, https://avonova.varbi.com/center/tool/position/379488/edit/tab:1/mailto:.
Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2021-03-15
Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.