Avonova Solutions söker Customer Success Coordinator till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Vill du vara med och skapa tryggare och mer professionella arbetsplatser? Är du samtidigt intresserad av att lära dig mer om kundrelationer samt av att jobba i en organisation med kraftig tillväxt och utveckling? Då kan du vara vår nästa Customer Success Coordinator!

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsa och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete, HR Management och smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare.  

Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Äventyrslust och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns det goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som Customer Success Coordinator är du kundens första kontaktpunkt med oss efter att ett avtal har signerats. Du ansvarar för att kunden får en framgångsrik onboarding, ett gott första intryck och en trygg överlämning till våra rådgivare på portföljavdelningen. Erfarenhet av liknande tjänst är inte det viktigaste för oss utan vi letar efter dig som är genuint intresserad av kundrelationer och brinner för att ge en enastående och förstklassig service. Rapportering sker till ledaren för Kundcenter. 

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Säkerställa att alla nya kunder känner sig välkomna och får en bra start på vårt samarbete.
- Ansvara för en professionell Onboarding
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundresan till det bättre.
- Administrering av informationsutskick, systemuppsättningar och kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Rapportera och informera internt den information som krävs för att rådgivarna ska få bästa förutsättningar för att skapa nöjda och trogna kunder.

Vem är du?

Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna istället för att fastna vid hindren. Meningen ”Självklart, detta fixar jag” stämmer väl överens med din person. Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och mer professionell. I rollen som Customer Success Coordinator kommer du vara en ”go to person” inom ditt område och det är viktigt att du är bra på att bygga relationer och skapa förtroende både internt och externt. Vidare ser vi att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt har en ärlig och transparent inställning. Stundtals är det mycket att göra så det är viktigt att du trivs med fart och fläkt men samtidigt har möjlighet att hålla huvudet kallt och göra goda prioriteringar.

Utöver ovan behöver du en god systemkännedom och förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.

Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan! 



Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hälsocenter Mölndalsvägen 95
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024