Avonova Solutions söker kundcenterchef till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på www.avonova.se

 

Vi växer och söker därför efter en kundcenterchef som kan hjälpa oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige.

Avonova är väletablerat som Sveriges och Norges ledande leverantör av företagshälsovård. Vårt kundcenter i Göteborg stöttar våra kunder med Avonova Assist, en innovativ lösning som bidrar till professionella arbetsgivare, fler engagerade medarbetare, lägre sjukfrånvaro och full kontroll över dokumentation enligt lagstiftning. Produkten är baserad på ett egenutvecklat digitalt interkontroll- och HR-system, samt ett antal tjänster inklusive HR, hälsa och systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra leveranser utgår alltid från kunden eftersom alla företag har unika utmaningar, egna behov och mål och påverkas på olika sätt av lagstiftningen.

Med vårt mål om fler friska människor ska vi tillsammans bidra till ökad produktivitet och stärkt ekonomi för företagen; bättre hälsa och ökad livskvalitet för den enskilde samt minskade hälsoköer och sparade medel till samhället.

Detta är en nyupprättad tjänst som innebär ett operativt ansvar för kundcentret i kombination med ordinarie arbetsuppgifter för kundcentermedarbetare. För rätt kandidat kommer det att finnas möjligheter till framtida personalansvar och hjälpa till att bygga ett team.



Uppgifter:

- Utveckla/förbättra arbetssätt och rutiner

- Vara delaktig i avdelningens tillväxt och utveckling

- Säkerställa ett smidigt och effektivt samarbete med andra avdelningar

- Hålla sig uppdaterad om våra tjänsteerbjudanden

 

Kvalifikationer:

- Du kommunicerar väl skriftligt och muntligt på både svenska och engelska

- Du drivs av bra värderingar och är mån om att alla jobbar mot samma mål

- Du är lösningsorienterad och har ett proaktivt förhållningssätt till nya utmaningar

- Du trivs med att ha många bollar i luften och stundtals högt tempo

- Du ha hög förmåga att tillägna dig ny kunskap

- Du är bekväm med telefon och dator som arbetsredskap

 

Meriterande:

- Erfarenhet från kundservice och kundvård

- Ledarerfarenhet

- Kunskap/erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete

- Erfarenhet av CRM-system

 



Ansökan 

Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no eller +4797726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hälsocenter Mölndalsvägen 95
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Liknande jobb


22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024

Customer Care Manager To Samsung!

Customer Care Manager To Samsung!

22 november 2024

20 november 2024