OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Vill du vara med och skapa tryggare och mer professionella arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig tillväxt och utveckling? Då kan du vara vår nästa kundtjänstmedarbetare!
Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete, HR Management och ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare.
Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare.
Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Äventyrslust och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss är du ett viktigt stöd för kunden genom hela kundresan. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt systematiska arbetsmiljöarbete. Det är viktigt att du som kundtjänstmedarbetare är lyhörd för vad kunden behöver.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Kundsupport via telefon och mail. Verktyget vi använder för ärendehantering är Hubspot.
- Besvara frågor kring faktura, avtal och innehållet i Assist-abonnemanget.
- Hjälpa kunderna navigera i SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Ta emot ärenden som inkommer till vår Sjukfrånvaro- och arbetsrättstelefon, göra en bedömning och koppla ihop kunden med lämplig person.
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre.
- Alltid sträva efter att ge det lilla extra och leverera utöver det förväntade.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.
Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna istället för att fastna vid hindren. Meningen ”Självklart, detta fixar jag” stämmer väl överens med din person. Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och mer professionellt. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation. Stundtals är det mycket att göra så det är viktigt att du trivs med fart och fläkt men samtidigt har möjlighet att hålla huvudet kallt och göra goda prioriteringar. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från kundcenter eller kundservice. Du får gärna ha erfarenhet eller intresse av försäljning. Har du dessutom kunskap/erfarenhet av SAM-arbete eller utbildning inom hälsa eller HR så är detta ett stort plus.
Utöver ovan behöver du en god systemkännedom och förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.
Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.