OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Exiso AB startade 1990 och har växt organiskt sedan dess och omsätter idag ca 90 miljoner. Under de senaste tre åren har Exiso expanderat kraftigt i många olika städer från Borlänge till Stockholm till Malmö. Vi har delat in Sverige i fyra olika distrikt och söker nu avtal / affär handläggare till vår huvudkontor i Norrköping.
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har servicekänslan ut i fingerspetsarna. Du är glad, framåt och har lika bra service såväl gentemot kunder som kollegor. Du är driven och ställer upp för kollegor samt hjälper till där det behövs. Du trivs i en miljö där det händer mycket, med högt tempo och god stämning. Du kan hantera att ha många bollar i luften samtidigt och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter och arbetar mot att utveckla område affär och avtal på företaget. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.
Vi utgår ifrån att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomiadministration, eller arbetslivserfarenhet inom område ekonomiadministration, affär och avtal. Även gymnasial utbildning med påbyggnad inom dessa arbetsområden är godtagbar.
Beskrivning arbetsuppgifter
Bidra i arbetet med att ta in nya affärer
Avtalsfrågor/Avtal.
Offertinlämning
Offert ändring och tillägg
Statistik - analys, uppföljning och tillämpning
Ansvar för våra kundunika anbud
Vård och uppdatering av våra anbud
Utveckla offertstrategin
Administrativ roll med kundkontakt och medarbetare på Exiso
Tolka avtal, skallkrav, arbetsbeskrivning mm
Flytande i svenska, tal och skrift
Tillträde enligt överenskommelse
Du ansöker genom att skicka CV samt Personligt brev till nedanstående e-post. Innan du väljer att kontakta oss vill vi gärna att du skickat in ditt CV och PB. Vi kommer endast att besvara de ansökningar som uppfyller ovanstående rekryteringskrav.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.