OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker för kunds räkning dig som vill arbeta som avtal- och orderadministratör. Företaget säljer och marknadsför egenproducerade hård- och mjukvara lösningar för digital dokumenthantering. Är beläget i Spånga Du kommer att arbeta nära säljare gällande order, konfiguration av order i ordersystem, samt utföra kreditkontroll, leveransbevakning och även leveransplanering. Du kommer även ansvara för kontroll av priser efter prislista samt sköt fakturering, retur- och reklamationshantering. Du kommer också att fungera som en support person mot säljare samt arbeta direkt mot kunden. Kravprofil - Ekonomisk utbildning, Inköparutbildning eller liknande - Goda IT-kunskaper - Bra på att uttrycka dig i tal och skrift - Du har en god administrativ förmåga, arbetat med avtal och order tidigare - Har du erfarenhet av AS400 är det meriterande Du har en god social, säljande och relationsbyggande förmåga. Tycker om att använda telefon som arbetsverktyg. Du gillar även problemlösning, ett högt arbetstempo samt att möta utmaningar.