OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker för kunds räkning dig som arbetat med B2B i finans och service och vill nu arbeta som avtal/orderadministratör. Företaget säljer och marknadsför egenproducerade hård- och mjukvara lösningar för digital dokumenthantering. Du kommer att arbeta nära säljare gällande order, konfiguration av order i ordersystem, samt utföra kreditkontroll, leveransbevakning och även leveransplanering. Du kommer också att ansvara för kontroll av priser efter prislista samt sköta fakturering, retur- och reklamationshantering. Kravprofil - Ekonomiutbildning eller liknande - Goda IT-kunskaper - Bra på att uttrycka dig i tal och skrift - Juridiska baskunskaper - Du har en god administrativ förmåga, arbetat med avtal och order tidigare - Har du erfarenhet av AS400 är det meriterande Du har en god social, säljande och relationsbyggande förmåga. Tycker om att använda telefon som arbetsverktyg. Du gillar även problemlösning, ett högt arbetstempo samt att möta utmaningar.