Avtal- och tillståndshandläggare till Vattenfall Services Umeå!

Avtal- och tillståndshandläggare till Vattenfall Services Umeå!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av fastighets- och miljöfrågor och vill använda din analytiska sida i arbetet? Vi söker nu för Vattenfalls räkning en Avtal- och tillståndshandläggare till teamet i Umeå! Låter detta som något för dig? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!.

OM TJÄNSTEN

På Vattenfalls avdelning för Miljö- och Tillstånd kommer du huvudsakligen att arbeta med fastighets- och miljöfrågor kopplade till ny- och ombyggnation av elnät och tillhörande stationer i Sverige. Detta är en roll som innefattar många kontaktytor med både kollegor som kunder, inom uppdrag över hela Sverige.

I rollen som Avtals- och tillståndshandläggare tillhör du ett team som arbetar med uppdrag över hela Sverige och har kollegor i Luleå, Umeå, Uppsala, Solna, Trollhättan och Kalmar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Att upprätta avtal och tillståndsansökningar
* Ansvara för samråd med myndigheter och kommuner
* Samarbeta med entreprenörer och nätägare i frågor som rör ny- och ombyggnation av elnät och tillhörande stationer
* Arbeta med markvärdering vid olika former av intrång
* Att tillsammans med kollegor ansvara för kommunikationen med myndigheter och juridiska instanser


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad kandidat- eller högskoleexamen inom samhällsplanering, miljö eller fastighetsrätt
- Har erfarenhet av att driva processer från start till mål med hög kvalitet och i nära kontakt med kunder
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska, då båda språk används dagligen i arbetet
- Har god systemvana

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av arbete med ledningsrätter, tillstånd, bygglov och/eller avtalshantering.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Kommunikativ
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

För denna tjänst krävs en säkerhetsprövning som vi genomför under rekryteringsprocessen. För att vara aktuell för tjänsten måste denna vara godkänd., därav kan startdatumet skjutas fram tills denna är genomförd.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2023
  • Ansök senast: 5 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024