Avtals- och fakturaadministratör för omgående start

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

Om tjänsten
I rollen som avtals- och fakturaadministratör arbetar du löpande med att hantera ärenden gällande avtal och fakturor. En stor del av rollen kräver en lösningsorienterad och analytisk approach. Rollen innebär även fokus på intern kommunikation och support mellan olika enheter.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor
- Administration av kunder i bolagets CRM system

Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med kundkontakt över telefon och mejl. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även talar och skriver flytande på svenska och engelska samt har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.

Som person är du ordningsam, kvalitetsmedveten, serviceminded och kommunikativ. Vidare är du samarbetsvillig lagspelare och ambitiös.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Liknande jobb


15 oktober 2024

6 september 2024