OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hörmann Svenska AB grundades 1997 och är en del av Hörmann KG, Europas största tillverkare och leverantör av garageportar, automatiserad logistikutrustning, dockningsutrustning och säkerhetsutrustning. Vi är ca 140 medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera vårt kundlöfte ”kvalitet utan kompromisser”. Huvudkontor och lager ligger strategiskt placerat i Örebro – Sveriges logistiknav.
Läs mer om oss på www.hoermann.se
Avtalsadministratör- till huvudkontoret i Örebro
- en kreativ, social och ”serviceminded” problemlösare
Nu söker vi dig, en driven och självgående person som vill anta utmaningen som Avtalsadministratör på vårt kontor i Örebro. Vi vill att du är en person som visar ett stort engagemang för ditt arbete, och förstår vikten av goda relationer med såväl kunder som med kollegorna runt om i landet.
För att passa i rollen ska du tycka om att ha stenkoll på rutiner, mallar mm som rör din roll hos oss. Rollen är mycket central hos oss på Hörmann Svenska AB, eftersom det är du som säkerställer att avtalsmallar och priser är uppdaterade hos varje enskild kund. Du skriver avtal i samråd med servicesäljarna och servicechefer, ser till att de registreras i vårt afffärssystem samt följer upp kunder i systemet som inte har gällande avtal idag och erbjuda dem våra tjänster tillsammans med servicesäljarna.
Det är du som håller ordning på att avtalstider och prisregleringar är genomförda. Du följer även upp våra avtalskunder gällande lönsamhet och kundnöjdhet.
Med andra ord så har du mycket kontakt med både våra kunder likväl som med många medarbetare internt inom Hörmann Svenska AB. För att trivas i rollen som avtalsadministratör hos oss behöver du tycka om att sitta och jobba med datorn och prata en hel del i telefon. Du kommer själv även att få söka viss information och hela tiden hålla vårt register över skrivna avtal uppdaterat.
Kompetenskrav · Minst gymnasial examen, teknisk och/eller ekonomisk inriktning · Goda kunskaper i svenska och engelska muntligt likväl som skriftligt · Hög affärsmässighet och god förmåga att göra affärsavslut · Hög kunskap i att arbeta med flertalet olika PC-system
Den här befattningen kommer att börja som ett bemanningsuppdrag på Best Bemanning & Rekrytering, för att därefter övergå i en tsv-anställning hos Hörmann Svenska AB för rätt person. Tillsättning kommer att ske så snart som möjligt.
Ansök redan idag, absolut senast 15/7 2021. Urval kan komma att ske löpande.
Beräknad start mitten av augusti. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Best Bemanning & Rekrytering på telefon 019-12 60 05. Din ansökan med ditt personliga brev och din CV registrerar du på vår hemsida: www.bestbemanning.nu/lediga-jobb