Avtalsadministratör

Avtalsadministratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget

GRENKE var det första företaget att erbjuda finansieringslösningar för kontorsutrustning i Tyskland. Allt började med en idé vid ett skrivbord för över 40 år sedan. Idag är GRENKE specialist på personliga finansieringslösningar. Vi hjälper entreprenörer att göra vad de gör bäst - utveckla idéer och omsätta dem i praktiken. Vi är representerade internationellt i 33 länder - personligt och nära våra kunder. Läs mer på: www.grenke.se (http://www.grenke.se)

Nu söker vi en Avtalsadministratör till GRENKEs kontor i Kista. Har du erfarenhet av ekonomiarbete och vill vara en del av ett familjärt bolag i tillväxtfas? Då är detta tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!



Din roll

I rollen som Avtalsadministratör tar du hand om inkommande ärenden från kunder och leverantör gällande avtal. Du tar emot inkommande samtal och mail där du förväntas att på ett proaktivt sätt medverka att kunder och leverantörer får en bra kundupplevelse. Du kommer tillhöra ett litet och sammansvetsat team och rapportera till närmsta gruppchef.

Främsta arbetsuppgifter i rollen:

- Granskning och aktivering av avtal
- Ansvara för kompletteringar gällande avtal gentemot leverantörer
- Hantera inkommande samtal och mail


Rollen är på heltid med start så snart som möjligt. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd som Clevrys konsult de första 6 månaderna. Därefter finns det stora chanser till att bli anställd hos GRENKE. Kontoret ligger i Kista.



Din profil

Vi söker dig som har tidigare arbetat inom ekonomi/fakturering/leverantörsreskontra i ca 3-5 år. Du har även enkelt för att sätta dig in i nya system. Du är intresserad av en långsiktig anställning där du växer och utvecklas i din roll.

Som person är du öppen och lyhörd. Du gillar när det händer mycket och trivs i att jobba i en fartfylld miljö där du inte har problem med att ta tag i saker på egen hand. I ditt arbete är du noggrann, strukturerad och detaljfokuserad.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 10 april 2022

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024