Avtalsadministratör med erfarenhet av leasing

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

I rollen som avtalsadministratör kommer du att arbeta med registrering kring nya avtal, påminnelsehantering, inkassohantering, kreditbevakning, krediteringar debiteringar, och kunduppdatering. Du kommer att avlasta säljaren med det administrativa arbetet. Du kommer även vara första kontakt med befintliga kunder och ta emot samtal och svara på mail. Vår kund arbetar fokuserat inom leasing och det är till stor fördel om du har erfarenhet inom det.

Vem är du?

Vi tror att du har någon form utav eftergymnasial utbildning, gärna mot ekonomi alternativt administration. Vi värdesätter noggrannhet, att du är serviceinriktad samt har god kommunikativ förmåga både i tal och skrift och inte är rädd för att ta initiativ. Det kommer att ingå en hel del administration i din arbetauppgifter vilket ställer krav på god administrativ förmåga. Har du arbetat som ekonomiassistent tidigare ses detta som meriterande då du behöver ha god sifferkunskap. Utöver det är det viktigt att du trivs med sociala kontakter och du är gärna även säljaren behjälplig vid behov.

Du:
• är administrativ
• är prestiglös och arbetsvillig
• har erfarenhet av leasing
• är kundorienterad

Du erbjuds

Du erbjuds att få arbeta i en bred administrativroll med servicefokus. Du kommer att ingå i ett team om 8 personer med en god stämning och hög arbetsmoral. Tjänsten är ett tillsvidareuppdrag hos kund och du kommer att bli anställd hos Jurek. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på tel: 0733-330010 alternativt malin.alexandersson@jurekbemanning.se

Omfattning: heltid
Start: Enligt överenskommelse.

Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!


Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.

Start:

Enligt överenskommelse.

Lön:

Enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag

Vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 mars 2015

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


VD-assistent

VD-assistent

8 februari 2025

Handläggare på deltid

Handläggare på deltid

8 februari 2025