OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund genomgår just nu en spännande resa inom utveckling av leverans av toppmoderna automatiserade port- och dockningslösningar. Vill du vara med och förändra branschen, revolutionera verksamheten och omdefiniera framtiden bredvid passionerade kollegor? Om detta låter spännande, ansök redan idag för tjänsten som avtalsadministratör!
Arbetsbeskrivning
Rollen ansvarar för att utveckla och underhålla avtalsportföljen samt relationer till nya, potentiella och redan befintliga kunder, via telefon och ibland genom personliga besök i fält. Vidare ansvarar rollen för omförhandling av avtal och marginaluppföljning på befintliga större avtal. Avtalsadministratörens huvudansvar är att marknadsföra och sälja serviceavtal till kunder inom ett specifikt distrikt, ibland med fokus på dedikerade kunder. Uppgifter inkluderar att skapa offerter, erhålla order och genomföra uppföljning.
Start: 2 maj - juni 2025
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider måndag-fredag
Dina ansvarområden och befogenheter kommer bland annat att handla om:
- Kalkylering och offerering
- Bearbeta information om kunder, konkurrenter och marknadsförhållanden.
- Upprätthålla och följa planering för kundbearbetning
- Genomföra veckovis prognos baserad på offertplattform
- Uppföljning av samtliga offerter
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker en mål- och resultatinriktad person som drivs av att göra affärer. Som person är du strukturerad och har en god administrativ förmåga. Du har även god servicevana samt har lätt för att samarbeta och är kommunikativ.
Kvalifikationer:
- Färdigställd gymnasial utbildning
- Mycket god datavana
- 2-3 års erfarenhet av B2B försäljning
- Teknisk förståelse och intresse
- Talar och skriver svenska flytande, samt har goda kunskaper i engelska
Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan idag! Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta på anette.hogenius@manpower.se eller 031-63 15 16