OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu behöver vi dig som är sugen på att anta utmaningen att hjälpa denna spännande organisation med avtalsadministration!
Detta är det perfekta gigget för dig med en administrativ ådra och fallenhet för noggrannhet. Du får gärna ha arbetat med liknande administrativa arbetsuppgifter tidigare, extra meriterande är det om du jobbat med ekonomiska eller juridiska arbetsuppgifter sen tidigare. Du är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift. Det är det viktigt att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara att ge rådgivning, underhålla, aktivera och validera avtal för säkerställa en effektiv aktivering av kontrakt och betalning av leverantörsfakturor.
Sammanfattningsvis är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Validering och aktivering av kontrakt
- Upprätthålla och säkerställa att ovanstående sker i linje med företagets policys och gällande lagstiftning
- Hantera befintliga kontrakt med leverantörer
Företaget ligger i nya fräscha lokaler på Hyllie i Malmö och de erbjuder teknikbaserade lösningar och tjänster inom vård och omsorg. Start är omgående och uppdraget är 6 månader långt med goda möjligheter till förlängning.
Vänta inte med din ansökan, det sker ett löpande urval!