OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Söker du en administrativ tjänst med goda utvecklingsmöjligheter på ett internationellt bolag? Vi söker en självgående och driven avtalsadministratör till Selectas huvudkontor i Årsta.
Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Arbetsuppgifter
På avtalsavdelningen ingår du i ett serviceinriktat team på ca 11 personer som hanterar avtalen med Selectas kunder. Du fungerar som en länk mellan kundansvarig och kund genom att bistå med support i avtalsfrågor. Dina dagliga uppgifter innebär arbete med orderhantering, faktureringsunderlag, registrering av transaktioner och övrig administration.
Kvalifikationer
Troligtvis har du ett par års erfarenhet av administrativ arbete samt goda kunskaper i MS Office, främst Excel. Har du arbetat i Movex är det meriterande. Viktigast är dock att du är serviceinriktad, självgående och noggrann samt motiveras av att arbeta i ett mycket högt tempo med många bollar i luften.
Övrigt
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Kontorsfixarna men arbetar ute på plats i Årsta. Start är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!