OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av administration och avtalshantering. Som avtalsadministratör på Selecta arbetar du med administration och support kring kundavtal. Du fungerar som en länk mellan kundansvariga och övrig organisation på Selecta genom att bistå med support i avtalsfrågor. Tjänsten är placerad på Selectas huvudkontor i Årsta och är ett bemanningsuppdrag på visstidsbasis, med start omgående.
Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Företaget finns representerat i 22 länder och har i Sverige cirka 500 anställda på totalt 33 orter. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
- Behandla ordrar, lägga upp nya kunder, rabattmodeller och ramavtal i systemet
- Skapa avtal och ordrar samt registrera utländska ordrar och fakturera kunder
- Granska säljarnas affärsunderlag så att de följer Selectas krav
- Ansvara för att installation/hemtagningar av automater så att fakturering kan ske
- Serva främst interna kunder men också externa kunder via telefon och mejl avseende avtalsfrågor och fakturering
- Skanna in avtal samt hålla system och kundinformationen uppdaterad
- Ansvara för att all fakturering sker i tid enligt Selectas avtal
- Upprätthålla en nära kommunikation med Selectas säljare och övrig organisation.
Kvalifikationer
Du som söker har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller liknande. Du har ett par års erfarenhet av administration och brinner för att arbeta som en spindel i nätet. Vi ser gärna att du är person som är van att arbeta strukturerat och har förmågan att lösa problem med glimten i ögat.
Som person är du positiv, driven och noggrann. Du arbetar målmedvetet och effektivt för att få saker gjorda samt är självgående och van att fatta egna beslut. I det dagliga arbetet ska du även se till att ha kundfokus.
Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Då engelska är vår kunds koncernspråk ser vi även att du har goda kunskaper i det. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt i Excel.
Övrigt
Uppdraget ska tillsättas omgående, därför arbetar vi löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på initialt 1 år, med chans till förlängning. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX Stockholm, men arbeta hos Selecta. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på telefonnummer 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg