OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Arbetsuppgifter
Nu söker vi för vår kund en Onboarding specialist där du chansen att direkt påverka på hela kundens försäljning och ekonomiska resultat. Det är en varierande roll, som har nära samarbete med alla verksamhetens olika funktioner och områden – allt för att vi skall ha så effektiv kundresa som möjligt.
Du kommer ingå i Onboarding i Sverige, under kundens försäljningsorganisation Customer Acquisition & Sales. Tillsammans kommer du arbeta med mångårigt erfarna kollegor med mycket branschkunskap och ett stort driv framåt.
Vår multibranding-strategi tillåter att vi jobbar med två brands parallellt, i något av våra två kontor i Sverige, ett i Solna och ett i Göteborg. Vilket betyder stor variation, en stor mängd duktiga medarbetare och många pågående projekt.
Är du en analytisk administratör, som brinner för att ge våra kunder den bästa möjliga kundresan på snabbast möjliga sätt – då är denna rollen för dig!
Dina arbetsuppgifter:
1. Kundadministration för uppstart av våra kunder
2. Säkerställa att alla våra kunder hanteras snabbt och precist längs hela kundresan
3. Hantera stora datamängder inom angiven tid
4. Ge feedback inom organisationen för förbättringar och proaktivt lösa problem
5. Agera stöd åt övriga avdelningar vid komplexa ärenden
Din profil
För att vara framgångsrik i den här rollen är du en person med stort initiativtagande, som är van att jobba i flera system och hantera många olika dagliga uppgifter.
Du är kundfokuserad, och brinner för att hitta nya sätt att komma fram till mål snabbare. Tillsammans med en känsla för detaljer och hur komplexa kundprocesser hänger ihop. Du vill förstå hela kundresan och jobbar även för att ha god systemförståelse.
Dina kvalifikationer:
Vi ser gärna att du haft administrativa uppgifter tidigare, med vana i flera olika system. Erfarenhet inom försäljning och kundservice eller liknande är ett krav. Du har minst gymnasieexamen och goda språkfärdigheter i svenska och engelska.
Placeringsort är Stockholm med omnejd. Kunden arbetar i en hybrid mellan närvaro på kontoret i Solna och arbete hemifrån.
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Så kom in med din ansökan redan idag!