OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långt konsultuppdrag till en av våra uppskattade kunder en Avtalsadministratör. Företaget är en del av en stor koncern och är en ledande leverantör av säkra och energieffektiva lösningar för fastigheter.
Uppdraget
Du kommer ingå i ett team på 8 personer som alla arbetar på kontoret i Mölndal. Avtalsadministrationen administrerar kundernas serviceavtal (nya såväl som befintliga) samt är ett informationsstöd (med fokus på service) både internt och till externa kunder. Teamet arbetar inom områdena fastighetsautomation, brand, säkerhet, energihantering, samt styr- och reglerprodukter för värme, ventilation och kyla.
Detta är ett konsultuppdrag via The Place med start 24/8 och förväntas pågå till 30/6 2021 med möjlighet till förlänging. Visst låter detta intressat? Bra! Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer ske löpande under v.28-29.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som avtalsadministratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Upprätta och underhålla avtalsdata, PM planer samt vår installerad bas
• Säkerställa att avtalsdata, PM-planer samt installerad bas är uppdaterat och korrekt i våra affärssystem
• Uppföljning av kundfordringar samt andra ekonomiska rapporter
• Skapa krediteringsunderlag, följa attestinstruktioner samt registrera kreditnotor
• Hantera leverantörsfakturor
• Uppföljning av intäkter och kostnader
• Kundkontakter, såväl internt som externt.
• Arkivering enligt gällande arkiveringsriktlinjer
• Säkerställa att vi efterlever våra interna och externa kontrollsystem
• Aktivt arbeta för ständiga förbättringar avseende rutiner och verksamheten i övrigt
• Samverka med andra enheter med gemensamma processer
• Efterleva relevanta processer och rutiner
• Rapportera förbättringsmöjligheter i rutiner och processer
• Rapportering till ansvarig för Avtalsadministration
Vem vi söker
Vi söker som sagt dig som har förståelse för logiska flöden och hur ekonomiska resultat skapas. Du behöver kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift (svenska) samt ha mycket god datavana i Office paketet. Har du även erfarenhet av SAP är det starkt meriterande.
Vi lägger vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som tar stort eget ansvar. Din ambition är att ge en professionell administrativ service.
Andra viktiga egenskaper är noggrannhet, lättlärd, social, initiativtagande och positiv. Vidare trivs du i en fartfylld miljö. Du är strukturerad och bra på att prioritera samt följa gällande processer. Du arbetar självständigt samtidigt som du har en mycket god förmåga att samarbeta med dina kollegor.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling