OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en avtalsadministratör
Är du en strukturerad och serviceminded person som vill jobba på en arbetsplats med högt i tak och mycket energi? Då kan de här tjänsten hos oss vara ett perfekt nästa steg i din karriär!
Arbetsbeskrivning
Som avtalsadministratör hos oss kommer du att arbeta med hanteringen av koncernens avtal. Det innebär bland annat att:
Ta fram nya avtal
Lägga in avtalsinformation i systemet
Skapa fakturor till kund
Uppföljning och rapportering gällande avtalen
Utöver det kommer du ha mycket telefon- och mejlkontakt med både kunder och interna kollegor gällande avtalsfrågor. Du kommer arbeta i ett team om fyra personer som arbetar med avtal inom alla våra affärsområden.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av administrativa- eller ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du ska trivas med administrativa arbetsuppgifter samt av att ha kontaktytor både internt och externt, primärt över mejl och telefon. Vi ser att du är en strukturerad och effektiv person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och tar egna initiativ.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.
Start: 1 september, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Kista
Arbetstider: Vardagar 8-17
Lön: Fast månadslön
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som avtalsadministratör hos oss. Har du frågor kan du kontakta chef Dan Bornerot på 010-858 40 00. Välkommen med din ansökan!
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson