Avtalsadministratörer sökes!

Avtalsadministratörer sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och är sugen på ett spännande uppdrag? Just nu söker vi en avtalsadministratör till vår välkända kund beläget i centrala Stockholm. Rollen är på heltid med start 2022-06-08 och pågår till 2023-06-08 med chans till förlängning.

Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Du kommer att stötta verksamheten genom att samla in befintliga avtal samt skapa en struktur i databasen. Du kommer även aktivt kommunicera och samverka med stora delar av verksamheten. I rollen som avtalsadministratör kommer du rapportera direkt till gruppchef samt ledningsgruppen.
Andra arbetsuppgifter du kan väntas stöta på:
o Samla in avtal och publicera dessa i avtalsdatabasen
o Ta fram process för publicering av avtal, från insamling till slutlig publicering i databasen
o Uppdatera befintliga processer som påverkar avtalsdatabasen, t.ex. upphandlingsprocessen i verktyget Tendsign så att avtal publiceras korrekt från början
o Med stöd av cheferna, ta fram en prioriteringsordning för arbetet (vilka avtal ska prioriteras)
o Ta fram rutinbeskrivningar kopplat till processen och arbetet
o Samla in behov från verksamheten med avseende på avtalsdatabasen, vilken information kan och ska finnas med
o Efterforskning och identifiering av avtal

Vem är du?
För att passa in i rollen som avtalsadministratör ser vi att du har:
• Minst fyra års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet från minst fyra tidigare uppdrag om upphandling, inköp och/eller avtalsadministration
• Erfarenhet från minst tre tidigare uppdrag av arbete med office-paketet
Meriterande är det även om du har erfarenhet från tidigare arbete med Visma Tendsign, erfarenhet av uppdrag i offentlig sektor samt administrerat eller etablerat minst en avtalsbas.

Vi lägger även stor vikt vid personliga egenskaper och ser därför att du är strukturerad, har hög samarbetsförmåga och goda kommunikativa egenskaper.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024