OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en avtalsansvarig till affärsområdet Logi och Fastighet SkiStar Vemdalen.
Arbetsuppgifter:
Tjänsten innefattar administrativa uppgifter kopplat till vår avtalshantering.
Du kommer att ansvara för att ta fram och underhålla driftsavtal, avtal för brandlarm, leasingavtal samt serviceavtal inom området. Detta sker i en nära dialog med ansvariga ledare inom avdelning.
Du kommer även att arbeta med utveckling och förbättring gällande hållbarhet och miljöfrågor för området och destinationen tillsammans med SkiStar centrala funktioner.
Vi söker Dig som är positiv, noggrann och utåtriktad. Du är serviceinriktad, , lyhörd, strukturerad och nyfiken med ett brinnande intresse för att utveckla arbetsprocesser. Kontakt med gäster och andra partners förekommer i arbetet vilket ställer krav på social kompetens.
Förkunskapskrav:
Tidigare erfarenhet av avtalshantering eller liknade administrativa uppgifter
Meriterande:
Erfarenheter inom fastighetsförvaltning eller liknande arbetsuppgifter
Anställningsform:
Tillsvidare med 6 månaders provanställning med tillträdde omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider:
Heltid
Lön: Enligt Unionen avtal
Att få jobba med minnesvärda fjällupplevelser året runt tycker vi är det bästa som finns!
Vår personal är vår absolut största tillgång. Ett gemensamt engagemang och en strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar ett betydande resultat tillsammans med fantastiska kollegor.
På SkiStar är vi fler än 500 helårsanställda som tillsammans jobbar med bland annat försäljning, ekonomi, drift, aktiviteter, It, administration, logiförmedling, fastighetsservice och marknadsföring. Under vintersäsong har vi dessutom över 2200 säsongsanställda.