OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en avtalsansvarig till våran kund i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att vara ansvarig för avtalens funktionalitet och att effekten slår igenom, bland annat genom en proaktiv analys, upphandling, avtalsförvaltning, leverantörsuppföljning och kundstöd. Du kommer att ha ett huvudansvar för avtalen inom ditt område vilket kommer vara avtal för möbler, yrkeskläder och skor, men arbetar aktivt inom hela organisationen och ihop med kunder och leverantörer.
Tillsammans med kategoriansvarig och ert team ansvarar du för att överenskomna aktiviteter och planer genomförs. En stor del är att driva portföljutveckling för att öka deras bredd inom erbjudandet ihop med kunderna. Frihet under ansvar är ledord då varje avtal har egen budget och följs upp mot flera KPI:er, bland annat nyttjandegrad.
Din profil
Vi ser att du som söker har:
• 2-3 år erfarenhet av likande arbete.
• Tidigare erfarenhet av Möbelbranschen primärt, och gärna inom textil (allra helst yrkeskläder)
• Du är kundorienterad, har lätt att prata med leverantörer. Strukturerad, snabb.
• Du är en lagspelare som arbetar effektivt, organiserat och strukturerat med förmågan att samarbeta, analysera och ta lead i frågor som behöver omhändertas.
Meriterande är om du sedan tidigare har erfarenhet av offentliga upphandlingar
Vi ser även att du behöver ha god förståelse för hur marknaden fungerar och erfarenhet från branscherna som kategorin omfattar. Erfarenheten kan komma från produktion eller grossistled alternativt från inköp eller försäljning.
För att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör då en stor del av arbetet bygger på att utveckla avtalen i dialog med kunder och leverantörer. Du drivs av att skapa kundnytta och gillar att se resultat samt är analytisk och strukturerad. Gillar du dessutom nytänkande och kreativitet kommer du att trivas bra hos vår kund.
Uppdraget är på 100% med start april/maj till och med årsskiftet.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Varmt välkommen med din ansökan via clockworkpersonal.se
Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Kiara Bergqvist via e-post kiara.bergqvist@clwork.se. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!