Avtalscontroller med intresse för inköpt och IT, Stockholm

Avtalscontroller med intresse för inköpt och IT, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning:

Kunden söker en IT Avtalscontroller/Leverantörsansvarig med dokumenterad erfarenhet av att hantera leverantör/er inom området för IT-drift och support samt service integration tjänster med flera parter i verksamhetskritiska systemlandskap med flera interna och externa parter i samverkan.

Uppdraget avser att ansvara för och avtalsförvalta IT driftleverantör för tjänsterna Infrastruktur (inkl. molntjänster), Datanät, Applikationsdrift,IT- Servicedesk, IT-Arbetsplats samt IT-Säkerhetstjänster.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 5 års erfarenhet som avtalscontroller, vendor manager eller motsvarande roll för tjänster inom IT-drift. Primärt infrastruktur, molntjänster, datanät, IT Service desk, IT Arbetsplats och IT- säkerhetstjäntser. Antingen på kund- eller leverantörssidan (eller både och).
- Högskoleexamen inom Datateknik, Systemvetenskap, Företagsekonomi eller relaterat område eller minst 10 års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-förvaltning/IT-tjänster.
- Konsulten ska ha minst 5 års dokumenterad erfarenhet inom Service management med förvaltning av processer relaterat IT-driftstjänster. ITIL eller annat ramverk.
- Konsulten ska ha minst 1 dokumenterat uppdrag inom området IT-driftstjänster med ett avtalsvärde över 50 miljoner per år.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 augusti 2021
  • Ansök senast: 16 augusti 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Senior .Net Tech Lead – 10977

Senior .Net Tech Lead – 10977

26 november 2024

25 november 2024