OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad. Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer. Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige. Välkommen till framtiden! Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en avtalsekonom till ett stort växande fastighetsbolag i Västerås. Som avtalsekonom kommer du att vara insatt i många olika delar av företaget och i arbetsuppgifterna kommer det ingå bla att arbeta med registrering av hyreskontrakt och serviceavtal, budget-, prognos och bokslutarbete, kundreskontra och till viss del även viss försäljning. (Du kommer att delges en noggrannare beskrivning av arbetsuppgifterna vid ev. intervju.) Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person: Personen vi söker till denna tjänst ska någon form av ekonomisk utbildning från högskola eller universitet, gärna med inriktning mot redovisning. Om du har erfarenhet från tidigare ekonomijobb sedan tidigare är detta givetvis en merit. Kunskaper i IFRS är också meriterande. Som person är du driven, ambitiös och målinriktad. Du ska inte ha några problem med att ha många bollar i luften då du kommer att finnas tillgänglig på många avdelningar men också vara prestigelös då jobbet innebär många olika arbetsuppgifter. Du ska kunna se helheten i ett projekt och kunna vara insatt i alla bitar, allt från start till mål. Start: Uppdraget beräknas starta någon gång i april och kommer att pågå på heltid under 1 år (mammavik) Om man visar framfötterna och gör ett bra jobb ser företaget också vissa möjligheter till förlängning och rekrytering. Plats: Västerås
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl