Avtalsförvaltare med intresse för effektivisering och processutvecklings...

Avtalsförvaltare med intresse för effektivisering och processutvecklings...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 8 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Som affärsförvaltare kommer du att driva och utveckla gemensamma frågor, rutiner samt uppföljning av våra upphandlade leverantörer. Du ansvarar för att säkerställa att affären gällande kundservice löper enligt avtal och att avtalade servicenivåer uppnås samt hantera avvikelser när de uppstår.

Arbetsuppgifter:

- Medverka vid upphandling, implementering och avslut av avtal.
- Ansvara för fakturering, budget och ekonomiska dialoger med upphandlad avtalspart och övriga sektioner kopplat till ekonomi inom avtalet.
- Arbeta nära övriga avtalsförvaltare och delta aktivt under möten, både internt och externt.
- Ta emot samtal från kunder rörande avtalet samt brevledes bemöta deras frågor och synpunkter.
- Vara delaktig i och vid tillfällen hålla i utbildning och workshops med leverantörer och intresseorganisationer.
- Representera kunden i olika informationssammanhang med exempelvis kommuner, branschorganisationer m.m.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 5 års erfarenhet av avtalsuppföljning, systematiskt förbättringsarbete och kvalitetsupppföljning.
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta på leverantör- eller beställarsidan gällande avtalsuppföljning av outsourcad kundservice.
- Minst 3 års erfarenhet som budgetansvarig gällande ekonomin/budget kopplat till avtal. Budgeten ska ha omfattats av minst 20Mkr.
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med effektivisering och/eller processutvecklingsarbete i kundservice.
- Minst 5 års erfarenhet av att ha varit involverad i framtagandet av minst en (1) offentlig upphandling, på beställar- eller utföraresidan.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av arbete från en myndighet och/eller politisk styrd organisation.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av arbete från en myndighet och/eller politisk styrd organisation.
- Minst 2 års erfarenhet av att hålla och ta fram utbildningar för extern part.
- Minst 5 års erfarenhet av upphandling för politiskt styrda organisationer.
- Minst högskoleutbildning inom juridik, upphandling, förvaltning, samhällsbyggnad.
- Minst 5 års erfarenhet av arbete med workforce managment, hur kundservice resurssätts utifrån prognostiserade volymer och andra parametrar specifika för köberäkning samt för balansen mellan servicenivå, beläggning och olika bemanningsmodeller.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 14 september 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


11 november 2024

9 oktober 2024

Teknisk inköpare

25 september 2024