OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 3 år & 7 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 30-60%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en Avtalshandläggare med intresse för 3D-fastighetsbildning. Avtalshandläggaren är ansvarig för, och leder arbetet med, de avtal som behöver tas fram med kunden och berörda fastighetsägare/exploatörer i samband med ombyggnation, både vad gäller tillfälliga och permanenta lösningar samt uppföljning/tillägg av redan tecknade avtal.
Arbetsuppgifter:
- Planera och upprätta strategier för avtalsarbetet.
- Identifiera behov av avtal i samråd med projektledare och programledare.
- Ansvara för och leda arbetet med att ta fram avtal med externa parter såsom kommuner, mark- och fastighetsägare, lokalhyresgäster.
- Samordna avtal och avtalsarbetet inom programmet
- Utreda och föreslå fastighetsrättsliga gränssnitt gentemot angränsande anläggningar.
- Samordna och ansvara för att avtal granskas enligt programmets och kundens gällande rutiner.
- Bevaka giltighet på gällande avtal och ansvara för eventuell förlängning och tilläggsavtal.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Styrkt utbildning som civilingenjör inom lantmäteri eller juristexamen.
- Påvisa i CV att man i minst 3 år haft uppdrag, inom fastighetsrätt eller inom lantmäteri, för offentlig förvaltning.
- Påvisa i CV att man i minst 6 år varit ansvarig för hantering av avtalsfrågor inom fastighetsrätt.
- Påvisa i CV att man ansvarat för att ta fram driftsavtal i minst 3 uppdrag.
- Påvisa i CV att man i minst 3 uppdrag hanterat frågor kring 3D-fastighetsbildning.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Arbetat med driftsavtal med kommersiella aktörer.
- Arbetat med avtalsfrågor inom infrastruktutprojekt.
- Hanterat fastighetsrättsliga frågor kring kommersiella ytor.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Drivande person med djup förståelse för sammanhang
- Rollen ska leda arbetsuppgifterna och säkerställa att få med berörda kompetensområden.
- Lösningsorienterad
- God kommunikativ förmåga
- Strukturerad och ordningsam
- Strategisk med förmåga att tänka långsiktigt
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström