OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan? Då kan vi ha jobbet för dig!
Som person är du serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs med att interagera med andra och ge en god service. Du har en detaljmedvetenhet och sinne för struktur.
Vi söker nu för kunds räkning avtalsadministratörer med start 2023-03-01. Tjänsten är en visstidsanställning som sträcker sig till augusti 2023. Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och kund- och/eller leverantörsreskontra.
Arbetstid: Heltid, dagtid med start 2023-03-01. Anställningen är tidsbegränsad tom 2023-08-31. Ort: Umeå.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-02-15. Urval och intervjuer sker löpande, så sök tjänsten redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Stina Degerfeldt, konsultchef på e-post: stina.degerfeldt@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Du kommer att ingå i det svenska teamet där du arbetar med service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot interna avdelningar och våra samarbetspartners.
Kvalifikationer
Du har en avslutad gymnasieutbildning
Du har grundläggande ekonomisk kunskap
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
Du har tidigare erfarenhet av kundservice
Du har god vana av att arbeta i flera datasystem
Du har förmåga att lära dig nya uppgifter snabbt och har ett intresse att sätta dig in i olika kunders avtal
Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
Om du har erfarenhet av att arbeta med leasing är det meriterande
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044