Avtalshantering inom bank - Dansktalande

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

I din nya roll kommer du att ansvara för några av bankens större företagskunder, kommuner och myndigheter. Du arbetar inom bankens Corporateavdelning inom Leasing och Avtalshantering.

Tjänstebeskrivning

Du får en ansvarsroll i förvaltningen av bankens kunder där du arbetar utifrån en bred plattform. Hantering av leasingärenden, in och utbetalningar, fakturaärenden samt avtalshantering är ett axplock av vad du kommer att arbeta med.

Samtidigt som kundkontakter via telefon, mail samt administration är något du trivs och drivs av att arbeta med idag. Vidare har du även ett nära samarbete mellan bankens interna avdeningar och finner motivation att jobba med frihet under ansvar.

Du blir en del av ett team på 10-15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Erfarenhet/Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.

Vi söker dig som

- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp

- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan

- Är trygg i att arbeta med ansvar samt drivs och står stark i en förändelig miljö

- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad

- Är dansktalande, flytande i tal & skrift

- Eftergymnasiala studier är meriterande men inget krav

- Erfarenhet inom ekonomi, leasing, avtalshantering är högst meriterande men inget krav

Vidare har du erfarenhet av servicerelaterade arbetsuppgifter tidigare och vill kanske ta nästa kliv i din karriär. Du lägger stor vikt på utvecklingsmöjligheter samt vill komma till ett bolag där möjligheter för din karriär finns.

Om företaget

Banken och tillhörande koncern är internationell välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans, försäkring, fastigheter samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn.


Bankens moderna kontor är beläget i Malmö med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området.

Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår.

Tillsättning: Omgående start.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 13/6, 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 18 maj 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024