OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett välkänt företag som arbetar med att hjälpa sina kunder med olika typer av IT-lösningar som produkter, tjänster, funktion och underhåll. De bildades för mer än 10 år sedan och är i dagsläget en av Sveriges största leverantörer av IT-struktur. Huvudkontoret ligger i Kista men de har även kontor på flera orter i Sverige. De söker nu omgående efter en avtalskoordinator.
Tjänsten
I rollen som avtalskoordinator kommer du att registrera produkt- och tjänsteordrar samt bistå med övrig orderadministration. Du blir en del av ett team på 3 personer som jobbar i trevliga lokaler på huvudkontoret i Kista. Detta är en heltidstjänst där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är på 6 månader men det finns stora möjligheter till att det blir förlängt.
Arbetsuppgifter
• Kontraktsadministration
• Registrering av servicekontrakt
• Fakturering
• Kundkontakt
• Resultatavräkningar
• Avstämning av kontrakt
• Administration
Kvalifikationer
Vi söker dig som är en god administratör och har erfarenhet av att hantera servicekontrakt. Vidare söker vi dig med följande bakgrund och egenskaper:
• Minst två års erfarenhet av orderhantering eller administration
• Grundläggande ekonomisk förståelse och kompetens – motsvarande gymnasieekonomi
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Snabblärd, noggrann och ansvarsfull
Personliga egenskaper
För att passa i rollen som avtalskoordinator ser vi att du är noggrann, strukturerad och driven i ditt arbete. Vi söker dig med social kompetens som gärna arbetar självständigt liksom uppskattar ett gott samarbete i team. Passar det in på dig? Sök tjänsten så snart som möjligt. Start är omgående och urval sker löpande!
Intresse för tjänsten?
Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
sökord: orderadministratör, gymnasieekonom, administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719