OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning:
Rollen omfattar utförande av praktisk administration ingående i projektarbetet. Vid projektarbete för en lednings- och/eller stationsbyggnation produceras stora mängder handlingar och dokument inom ramen för delprojekten tillstånd och markåtkomst. En avtalssamordnare handlägger avtal, registrerar inkomna och utgående handlingar, gör utskick, administrerar utanordningar av ersättningar till fastighetsägare m.m.
Arbetsuppgifter
Handläggning samt dokumentation av inkomna avtal, fullmakter, förrättningshandlingar som genereras på berörda fastigheter och annan dokumentation som uppkommer i samband med arbete med tillstånds- och markåtkomstfrågor
Administrera och genomföra utskick (exempelvis, brev, kallelser, information, olika typer av avtal).
Framtagande av utbetalningsunderlag avseende skadereglering som sker i samband med MFÖ, MUA och andra avtalshandlingar
Ta fram fastighetsägareförteckningar
Posthantering
Registrera handlingar (dokument) i Svenska kraftnäts ärendehanteringssystem W3D3, Alfresco, och markåtkomstsystemet LARS
Obligatoriska krav:
Minst 2 års eftergymnasial utbildning alt. minst 5 års arbetslivserfarenhet av kvalificerad avtalshantering eller projektadministration
Minst 3 års arbetslivserfarenhe av administrativt arbete inom offentlig sektor/energibranschen.
Minst 2 års arbetslivserfarenhe av att registrera handlingar (dokument) i ärendehanteringssystem t.ex. W3D3.
Minst 1 års arbetslivserfarenhe av att handlägga juridiska dokument, t ex. Markupplåtelseavtal.
Mervärdeskrav:
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av infrastrukturprojekt eller fastighetsrättslig hantering
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med en eller flera av följande
o Dokumentationshanteringssystem (SAP, Alfresco, Sharepoint eller liknande)
o Diariehantering (W3D3, Platina eller liknande)
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.