B2b försäljare för Telenor Företag

B2b försäljare för Telenor Företag

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som är en erfaren säljare och vill ta nästa kliv i din karriär, låter det som något för dig? Då har du hittat helt rätt.
Hos oss kommer du att arbeta i ett säljteam tillsammans med andra målmedvetna och engagerade människor på vårt fina kontor i Kalmar men även hemifrån. Det här är ett jobb för dig som har lätt för att bygga relationer och vill se tydliga resultat av dina ansträngningar.
I rollen som B2B försäljare handlar det om att bearbeta och skapa givande relationer med Telenors befintliga kunder, samla deras engagemang hos Telenor, se över deras lösningar så att de alltid har den bästa lösningen som passar dem, samtidigt spana efter nya relationer med syfte att öka upp Telenor kundbas.
Arbetsuppgifter:
Kartlägga och segmentera kunder.
Ta fram behovsanalys.
Skapa och leverera utifrån taktiska planer, mål, KPI:er.
Uppnå försäljningsmål och budget.
Etablera och upprätthålla starka kundrelationer och samarbeten.
Genomföra värdeskapande kundmöten med rätt frekvens.
Delta i och utveckla kundaktiviteter som främjar försäljning.
Samarbeta internt med kollegor i tvärfunktionella team.
Optimera försäljningen med ett föredömligt partnertänkande.
Aktiv användning av CRM-systemet inklusive rapportering av kundinsikter, interaktioner och händelser

Vem söker vi?
För att lyckas i denna roll ser vi att du är en energisk person som demonstrerat framgång inom försäljning. Du har hög social kompetens och god kommunikativ förmåga i kombination med en stark vilja att utveckla affärer. Du motiveras av personlig utveckling och att nå uppsatta mål. För att lyckas hos oss tror vi att du har/är:
Initiativförmåga och motiverad
Tidigare erfarenhet av försäljning med såväl långa som korta säljcykler.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Minst gymnasieutbildning
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.



Vi tillämpar löpande urval, skicka därför in din ansökan redan idag.
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Kalmar, Hybrid
Startdatum: 10 Oktober

Vi behandlar endast ansökningar där CV och Personligt brev är bifogat.
Kontaktpersoner
Hanna Filander Recruitment Specialist
hanna.filander@foundever.com
Anders Andersson facklig kontaktperson Unionen
Anders.andersson@connect.foundever.com
About Foundever ™
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Supporting +9 million customer conversations every day in +60 languages across 45 countries, Foundever combines global strength and scale with the agile, entrepreneurial approach of our founder-led culture, enabling companies of all sizes and industries to transform their CX.

Get to know us at www.foundever.com and connect with us on Facebook, LinkedIn and Twitter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 26 september 2023
  • Ansök senast: 8 oktober 2023

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024