B2B IT-Partner söker en Kundansvarig/KAM

Arbetsbeskrivning

B2B IT-Partner grundades 2004, med utgångspunkten att utmana de stora jättarna i vår bransch. Vi har fortfarande ambitionen att utmana de stora jättarna. Men vi gör det med flera års övertygande erfarenheter av att vårt erbjudande och vårt angreppssätt har relevans – våra kunder anlitar oss för det vi är bra på, och de blir fler för varje dag. Vilja att göra affärer har sakta vuxit fram som lite av ett mantra bland oss som arbetar här på B2B IT-Partner. Innebörden är enkel: Vi vill helst av allt göra affärer med våra kunder och aldrig behöva tacka nej. Vi är den partner som många IT-köpare söker – serviceorienterad, snabbfotad, kompetent och stark partner där ingen kund är vare sig för stor eller för liten för att få tillräcklig uppmärksamhet.

ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN:

Nu söker vi en Kundansvarig/KAM som ska fokusera på och klara av att sälja paketerade lösningar/tjänster till kunden. Du har förmågan att se och förstå kundens organisation och behov och därefter anpassa lösningen efter detta. Du ser hela bilden och skapar möjligheter och vägar som ingen annan har tänkt på och ser till att alltid ta affären till avslut. För att skapa värde för din kund utgår du ifrån kundens verklighet med fokus på ökad effektivitet och förbättrade affärsprocesser och produktivitet. I din roll som Kundansvarig är det du som driver affären framåt, men har också ett team bakom som backar upp och supporterar. Du ansvarar för att driva upp nya kunder samt vidareutveckla och växa med befintliga kunder. Du förväntas på ett proaktivt och lösningsinriktat sätt, driva och utveckla affärer mot SMB-marknaden och du säljer hela vårt utbud av lösningar, produkter och tjänster.

VI ERBJUDER:


         Ett tillväxtbolag under stark utveckling
         Ett bolag som satsar och vill växa med sina anställda
         En självständig roll där du arbetar med frihet under ansvar
         God stämning och trevliga arbetskollegor
         Bra villkor inklusive tjänstebil


OM DIG – EGENSKAPER OCH ERFARENHETER:


         Drivs av att göra affärer med fokus på långsiktighet och förtroende
         Du vågar utmana kunden – du är duktig på att ställa rätt frågor
         Är ständigt på jakt efter nya affärs- och tillväxtmöjligheter
         Har lätt att sätta dig in i kundens verklighet
         Är teamorienterad och uthållig med en egen drivkraft att lyckas


MERITERANDE:


         Tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning


Du blir en del i vårt framgångsrika team i Stockholm. Vi är ett bolag under stark utveckling och vi har precis flyttat till större lokaler i Solna. Vi ställer höga krav på affärsmässighet och lönsamhet men vi ger dig samtidigt stora möjligheter att utvecklas. Vi är en organisation som anpassar oss efter kundens behov.

Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via ”ansök här” knappen nedan, som tar dig till vår hemsida www.salesonly.se. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Petra Bruna. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Petra på petra.bruna@salesonly.se alt 076-525 90 38. Under juli månad kommer vi att ha lite ledigt, vilket innebär att urvalet kommer att ske i början av augusti månad. Vi ser dock fram emot din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 25 juli 2016

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Key Account Manager till Nordiske medier

Key Account Manager till Nordiske medier

20 december 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

20 december 2024

Key account manager

26 december 2024