B2B Kundservicemedarbetare till spännande Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta som Kundservicemedarbetare hos vår kund Electrolux. Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 5 månader med möjlighet till förlängning. För rätt person finns chansen för en tillsvidareanställning efter avslutat uppdrag. Du kommer att inleda ditt uppdrag på Elextrolux med en introduktionsutbildning i arbetsuppgifterna och Electrolux verksamhet och historia samt en inskolning med fadder.

Du kommer att arbeta brett inom rollen för leverans och installation av vitvaror mot företagskunder inom bygg- och nyproduktioner. Kundserviceavdelningen IFB ansvarar för att ge support och leverera Electrolux tjänsterna inom: Installation, Funktionskontroll och Besiktning.

Rollen innebär främst arbetsuppgifter inom: ordermottagnade, leverans, logistik, fakturering samt att agera kontaktperson mot leverantör, kunder samt ansvarig chef. Du kommer att ingå i ett team på 6 personer i en arbetsmiljö som kännetecknas av god kommunikation och lagarbete.

Arbetets omfattning:
Start för tjänsten är omgående eller så snart som möjligt enligt ö.k. Tjänsten är belägen i Electrolux fina och ljusa lokaler på Kungsholmen. Dina arbetstider är vardagar mellan kl 08:00 - 16:30.

Kundföretaget

Utvecklingsmöjligheter:
Vad erbjuder vi dig? Vi arbetar med ett coachande ledarskap där du både får och förväntas att ge feedback. Det ger dig utrymme att växa i rollen och utvecklas inom flera områden. Du som är idérik och innovativ kommer märka att du snabbt kan genomföra förbättringar inom ramen för din roll. Vi sitter nära varandra för att säkerställa ett öppet klimat där vi hjälps åt när det behövs. Som anställd har du också en mängd förmåner t.ex. tillgång till gym och träningslokal där du kan ansluta dina kollegor som redan flitigt möts i olika sporter och på kontoret finns en framgångsrik restaurang.

Din profil

Kompetenskrav:
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att arbeta lösningsinriktat i en kundserviceroll. Du kan ha arbetat med leverans, orderhantering eller i en liknande roll som koordinator.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med vitvaror och erfarenhet från branschen. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av arbete i SAP.

Personliga egenskaper:
Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för denna tjänst. Du kan hålla god struktur och ordning och är duktig på att hantera flera uppgifter simultant. Du drivs av att lösa problem!

Som person är du självgående och trivs i en arbetsroll som innebär stort ansvar. Som person är du glad och positiv och sprider god stämning i arbetslaget. Du har även en god affärsförståelse och ser hur ditt arbete påverkar verksamheten. Du är en snabblärd person som har lätt att ta till dig nya kunskaper och snabbt kan skapa dig en förståelse för kunden och processerna. Du är en mycket duktig kundservicemedarbetare med ett stort mått av ödmjukhet.

Övrigt:
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Sök tjänsten via extern länk, vi tar ej ansökningar via mail.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Christian Vikander på tel. 070 512 49 15 alternativt christian.vikander@magna.se.


Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024