OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att sälja och vill driva arbetet med att utveckla Vårdväskans B2B försäljning?
Om tjänsten
I den här tjänsten som B2B Säljare kommer du att fokusera på att utveckla försälningen inom vårt B2B segment. Du kommer arbeta med hela säljprocessen från att ta kontakt med olika företag, demonstrera våra produkter, prissättning, förhandla och stänga affärerna.
I rollen kommer ditt arbete att kombineras med att stötta och serva våra kunder i deras frågor och funderingar. Du kommer att vara ansiktet utåt till våra nya kunder och företagets första kontakt med dem. Vi ser att det kommer att bli en flexibel roll där man både arbetar strategiskt och operativt för att utveckla företagets B2B försäljning.
Arbetsuppgifterna innefattar även:
● Aktivt driva vår b2b-försäljning
● Supportera i olika frågor från kunderna
● Förhandla och teckna nya avtal
● Vara ansiktet utåt till våra kunder och deras viktigaste kontakt för att svara på deras frågor
● Löpande se över nya sätt att utveckla försäljningen inom bolaget
Om Vårdväskan
Vårdväskan är ett gasellvinnande e-handelsföretag under stark expansion vars vision är att sätta färg på vården och skapa yrkesstolthet för vårdpersonal. Tillväxtresan fortsätter nu med ny ägare och nytt kapital i ryggen. Stort fokus under de kommande åren ligger inom satsningar på expansion inom Europa med ett parallellt fokus på att utveckla B2B-affären samt fortsätta stärka varumärket. Arbetsplatsen ligger i färgglada och moderna lokaler i Falkenberg. Läs gärna mer på Vårdväskans hemsida.
Din bakgrund
För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har tidigare erfarenheter av försäljning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning och en positiv attityd för att kunna driva och utveckla rollen på ett framgångsrikt sätt. Du har ett grymt driv och en vilja att hela tiden utvecklas och att bli bäst!
● God social förmåga
● Tävlingsinriktad och driven
● Du är bra på att tänka och arbeta strategiskt
● Du har ett kreativt sätt att se på saker och en öppenhet för att prova på nya ideér
● Bra på att förstå kunder och deras behov
● Har en förståelse för vad bra service innebär och kan leverera det på ett naturligt och inspirerande sätt
Som person
Du är en ansvarstagande, strukturerad och analytisk person med stort engagemang och god kommunikativ förmåga. Du trivs i en snabb föränderlig miljö, är engagerad, vill lära dig mer och utvecklas både i din yrkesroll och som människa. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Arbetet fordrar att du är duktig på att hålla deadlines, styra mot uppsatta mål och leverera resultat. Vi är ett entreprenöriellt företag vilket ställer stora krav på driv och ansvarstagande.
Vårdväskan erbjuder
Du ansluter till ett modernt, innovativt och snabbväxande bolag som har en spännande resa framför sig. Du ges möjligheten att påverka organisationen med snabba beslutsvägar och arbetar med kompetenta, engagerade och drivna medarbetare där företagskulturen genomsyras av visionen, att sätta färg på vården och skapa yrkesstolthet för vårdpersonal.
Placering & start
Tjänsten utgår från verksamhetens huvudkontor i Falkenberg. Tjänsten är på heltid och tillsättning är enligt överenskommelse.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till oss på cv@vardvaskan.se
Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka in din ansökan snarast för att säkerställa att din ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Produktansvarig Edita Gustavsson