B2B säljare till American Express - Stockholm

Arbetsbeskrivning

I samarbete med American Express (Amex) söker vi nu för kunds räkning en B2B säljare att representera AMEX i Stockholmsområdet. Förväntad start är sommaren 2022.

I arbetet kommer du arbeta med handlare och andra aktörer i Stockholm för att erbjuda dem möjlighet att acceptera AMEX kort som betalmedel till sina kunder.

Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av B2B-försäljning sedan tidigare gärna inom tjänsteförsäljning eller liknande, alternativt vana att arbeta sedan flera år ute på fältet och eller i butik.

Om American Express

American Express är idag världens största kort- och reseföretag med fler än 90 miljoner kortmedlemmar och partners inom alla branscher världen över.

AMEX etablerades i Sverige redan under 1970-talet och har senaste åren en stark tillväxt med hundratusentals aktiva användare av sina tjänster och produkter.

Dina arbetsuppgifter

- Boka in säljmöten med återförsäljare
- Besöka kunder och sluta avtal med återförsäljare
- Sälja in Amex betallösning till nya affärspartners
- Dagliga rapporteringar om antal besök, sälj och återbesök


Din bakgrund

Vi söker dig som:

- Har några års erfarenhet av B2B och eller B2C
- Har säljerfarenhet
- Har förmåga att nå dina uppsatta mål
- Har erfarenhet att skapa och förvalta kundrelationer
- Talar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift
- B-körkort
- Det är meriterande om du även talar andra språk, exempelvis arabiska, mandarin eller thailändska.


Personliga egenskaper:

- Säljdriven
- Har förmåga att förhandla och övertyga andra
- Starkt driv och ägarskap inom sälj
- Kan jobba självständigt och i team
- Tävlingsmänniska


Vi erbjuder

- En plats i ett fantastiskt team
- Fast lön + bonus
- Schyssta villkor och försäkringar
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Löpande coachning


Om tjänsten

- Omfattning: Heltid, 100%
- Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
- Lön: Månadslön (fast) + bonus (rörlig per månad) baserat på prestation
- Start: Omgående


I denna roll blir du anställd av Nordic Retail Group och utför ett uppdrag med American Express.

Tjänsten beräknas tillsättas omgående därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till: Staffan Almkvist på: almkvist@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024