B2B-säljare till Telenors kundsupport

B2B-säljare till Telenors kundsupport

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill ta din säljkarriär till nästa steg och är redo att ta klivet in till företagsförsäljning. Som kundservicemedarbetare mot SME (små och medelstora företag) hos oss representerar du Telenors produkter och varumärke.
Hos oss får du en möjlighet att utveckla din affärsmässighet och förmåga att göra affärer bland företag i olika typer av branscher. Med utvecklande ledarskap från din närmsta chef och drivna kollegor vid din sida arbetar ni tillsammans för att leverera kvalitativ försäljning ut mot våra företagskunder.
Om rollen:
Efter en gedigen utbildning som består av både teori och mentorskap så består ditt vardagliga arbete av att ta emot inkommande samtal från såväl befintliga som nya kunder. Ärendena rör bland annat frågor om abonnemang, produkter, tjänster och fakturor. Genom din expertis inom området hjälper du företagskunderna med sina ärenden, samtidigt som du lokaliserar deras behov och ser till att de använder sig av rätt digitala lösningar för just sin verksamhet. Du tar ägandeskap och visa empati för kunden samtidigt som du vågar reda ut konflikter som kan ha uppstått och vill göra allt för att rädda kvar de kunder som vill lämna Telenor. På så sätt lyckas du genom försäljning av Telenors tjänster och produkter skapa mervärde för kunden. Försäljningen ger dig även möjlighet att påverka din lön tack vare vårt fördelaktiga provisionssystem utan övre gräns.
Din personlighet präglas av att du är motiverande och tycker om att vara social och prata med alla olika typer av människor. Du drivs av högt uppsatta mål och är duktig på att bygga långsiktiga kundrelationer. Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in perfekt i teamet!
Arbetsmiljön består av ett öppet kontorslandskap ute i våra lokaler på Lindholmen som präglas av en stark tävlingsanda och gemenskap mellan dig och dina drivna kollegor. Kaffemaskinen finns där för dig i vått och torrt och hjälper dig igenom alla dagens dippar och rasterna spenderas oftast med en runda pingis eller i FIFA-hörnan
Vi söker dig som har:
Minst en gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning.
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift samt engelska i tal.
Goda kunskaper i Windows och MS Office och har inga problem att söka och ta till dig information via datorn.
Vana vid smartphones och förmåga att orientera dig i digitala lösningar.
Intresse av sälj samt en förmåga att ta till dig metoder för säljteknik.
Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider.

Meriterande om du har:
Tidigare erfarenhet inom call-center eller telecom-branschen
Tidigare erfarenhet av försäljning
Tidigare erfarenhet av att arbeta med B2B-försäljning
Vidare relevant utbildning

Vilka är vi?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2 000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord: We help people, one caring interaction at a time.
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Startdatum: 7 september
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision utan övre gräns.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 17 augusti 2020
  • Ansök senast: 4 september 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024