B2B säljare till Telenors kundtjänst

B2B säljare till Telenors kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet som säljare och känner du dig redo att ta nästa steg i karriären? Vill du utvecklas professionellt? Är du en vinnarskalle ut i fingerspetsarna och drivs av högt uppsatta mål? Vill du vara med och förbättra vardagen för våra företagskunder i deras digitala värld – I så fall ska du söka rollen hos oss som
Företagssäljare
Vi erbjuder dig:
En möjlighet att utveckla din affärsmässighet och förmåga att göra affärer i näringslivet. Du lär dig mer om företagens vardag och få inblick i alla sorters branscher. Med utvecklande ledarskap från din närmsta chef och drivna kollegor vid din sida arbetar ni tillsammans för att leverera kvalitativ försäljning, kundnöjdhet och lösningar mot företagskunder via inkommande samtal. Du kommer sätta dig in i företagens behov och hitta kreativa digitala lösningar som hjälper dem att ha kontakt med sina kunder och driva sin verksamhet framåt. Vi erbjuder dig en plats inom ett företag som promotar intern karriärsutveckling både nationellt och internationellt.
Vi söker dig som har:
Minst en gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning.
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift samt engelska i tal.
Goda kunskaper i Windows och MS Office primärt i Outlook.
Vana vid smartphones och förmåga att orientera dig i digitala lösningar.

Som kundserviceamedarbetare på Sitel är du Telenors ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in perfekt i teamet!
Om tjänsten
Placeringsort: Kalmar
Startdatum:16/5
Sista ansökningsdag: 6/5
Lön och förmåner: Fast månadslön, möjlighet till bonus och provision utan övre gräns.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024