OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ha ett spännande och lärorikt arbete på ett globalt världsledande företag.
Kunden är ett välkänt företag som säljer produkter inom hemelektronik med placering i Kista.
Arbetsuppgifter
Rollen som B2B Service Coordinator innebär till stor del att hantera inkommande ärenden från bolagets företagskunder via e-mail och telefon. Du arbetar med att följa upp ärenden och ser till att så många ärenden som möjligt är under behandling. Du kommer även att behandla kunddata och hjälpa till med att skapa kundguider. I din roll hanterar du främst ärenden om publika skärmar samt supporterar hotell med kompletta lösningar.
Egenskaper
Som person är du alltid professionell i ditt bemötande mot kunder och medarbetare. Då din roll i stor del innebär att supportera kräver detta att du är pedagogisk och har en hög social förmåga. För att passa i rollen är det även viktigt att du är serviceinriktad, att du alltid vill göra det lilla extra för kunden.
Kompetens och kvalifikationer
Vi ser att du som söker:
- Kan formulera dig flytande både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
- Har erfarenhet av liknande arbete och har en god teknisk förståelse
- Har en positiv attityd, är en god kommunikatör och har god servicekänsla
Det är meriterande om du har förståelse för de nordiska språken men inget krav.
Tillträde: Omgående
Anställning: Tillsvidare
Arbetstid: Schemalagda arbetstider vardagar, kl 09-18
Lön: Enligt överenskommelse
Är detta ett jobb för dig? Sök då omgående, intervjuer och tillsättning sker löpande.
Vid frågor hör av dig till robert@rekryteringsgruppen.com
Sökord: teknisk support, B2B, support, kundtjänst, coordinator, koordinator
Kontaktpersoner på detta företaget
Kim Engström
Kim
Matz Thunberg
andreas Hallström
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen
0734430122