OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker en serviceinriktad B2B Supportmedarbetare till Samsung. Som B2B Supportmedarbetare kommer du ingå i ett team och tillsammans med dem kommer du jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad med kundnöjdhet i fokus.
Arbetsuppgifter kommer vara varierande och du kommer bl. a. att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
• Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon.
• Du har väldigt goda kunskaper i MS Outlook, Word samt goda kunskaper i Excel.
• Du är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt.
• Du talar och skriver obehindrat i svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Personliga egenskaper
För att trivas I rollen som B2B Support tror vi att du är en driven, service minded och strukturerad. Du är
To thrive in this role as B2B how are curious and service minded. Du är även förtroende givande och har alltid kundens bästa I fokus.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående/2021-10-25 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2023-10-25 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna innan 2021-10-15 (ev klockslag) kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2021-10-25.
Sökord: