B2B SUPPORT TILL SAMSUNG

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vi söker en serviceinriktad B2B Supportmedarbetare till Samsung. Som B2B Supportmedarbetare kommer du ingå i ett team och tillsammans med dem kommer du jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad med kundnöjdhet i fokus.

Arbetsuppgifter kommer vara varierande och du kommer bl. a. att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Företagspresentation
Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.
#DoWhatYouCant

Kvalifikationer
- Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon.
- Du har väldigt goda kunskaper i MS Outlook, Word samt goda kunskaper i Excel.
- Du är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt.
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Personliga egenskaper
För att trivas I rollen som B2B Support tror vi att du är en driven, service minded och strukturerad. Du är även förtroende givande och har alltid kundens bästa I fokus.


Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start under april och uppdraget förväntas löpa i minst två år till 2024-04-11, med möjlighet till förlängning eller direktanställning hos vår kund. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund med kontor i Kista, Stockholm.

Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-05-01, men kan komma att stängas tidigare.
Sökord: support, IT support, b2b, customer support.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024