B2B supportmedarbetare till nytänkande drivmedelsföretag!

B2B supportmedarbetare till nytänkande drivmedelsföretag!

Arbetsbeskrivning

För dig med tekniskt intresse och erfarenhet från en kundtjänstroll finns nu möjligheten att utvecklas vidare inom ett nytänkande och dynamiskt företag. Vi söker dig som är en riktig lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. Kunden är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer du att ingå i ett härligt och sammansvetsat team som hanterar företagskunder. En gedigen introduktion i början av tjänsten kommer att erbjudas för att enklare komma in i rollen och på sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna. Kunden har nyligen flyttat in i nybyggda öppna lokaler 1 min från bromma blocks tvärbanestation.

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att:


* Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
* På sikt hantera kortansökningar i vår kunds system där du kommer att ta ägandeskap över hela processen från det att en ansökan kommer in till det att ett kort skickas ut
* Rollen innebär även en nära kontakt med säljteamet gällande t.ex. pris och rabatter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete med telefonen och mail som arbetsverktyg
- Har god systemvana och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya system och hantera flera system samtidigt
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken i ditt arbete
- Har goda kunskaper i MS Office

Det är meriterande om:


* Har erfarenhet från arbete med korttransaktioner och betalflöden
* Har någon form av IT bakgrund antingen från studier eller arbete
* Du har arbetat i Salesforce tidigare


#

Vi söker dig som är


* Serviceinriktad
* Nätverkare
* Innovativ


Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har som mål att ge bästa service i alla lägen. Du har en god samarbetsförmåga och är kommunikativ vilket visar sig i de relationer du skapar med dina kollegor och externt. Vi ser även att du har skinn på näsan, vågar ställa frågor och är inte rädd för att göra fel. Du tar gärna initiativ till förbättringsförslag när du ser möjligheter.

Övrig information


* Start: Slutet av oktober
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Bromma, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2022
  • Ansök senast: 1 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 oktober 2024

Medarbetare till IT-supportcenter

Medarbetare till IT-supportcenter

15 oktober 2024

15 oktober 2024