B2B supportmedarbetare till St1!

B2B supportmedarbetare till St1!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en kommunikativ roll med nära kontakt med företagskunder i kortfrågor. Vi söker dig som är en riktig lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige vars målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen.

Du kommer du att ingå i ett härligt och sammansvetsat team som hanterar företagskunder. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start. På sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna. Du kommer att jobba i moderna och öppna lokaler 1 minut från tvärbanestation.

Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
* Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton och kort, felanmälningar samt kredithantering
* Hantera kortansökningar i vår kunds system
* Nära kontakt med säljteamet gällande t.ex. pris och rabatter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete med telefonen och mail som arbetsverktyg
- Har god systemvana och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya system
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då du använder båda språken i ditt arbete, såväl i skrift som muntligt
- Har goda kunskaper i MS Office

Det är meriterande om du har
- Har arbetslivserfarenhet av korttransaktioner och betalflöden
- Har någon form av IT bakgrund antingen från studier eller arbete
- Har arbetat i CRM-system, ex. Salesforce

Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har målsättning att högklassig service. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ samt mån om relationer du skapar. Du har skinn på näsan och vågar visa framfötterna genom att ställa frågor.

Utöver detta kommer vi främst att fokusera på följande beteenden:
- Serviceinriktad
- Personlig mognad
- Samarbetsförmåga

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om St1 här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2024
  • Ansök senast: 31 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024