Back Office - Administratör

Back Office - Administratör

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en spännande bransch med spännande produkter då har vi ett uppdrag till dig. Uppdraget som är på heltid startar i mitten/slutet av augusti och löper året ut med eventuell möjlighet till förlängning.

Om tjänsten
Vi söker nu en administratör till en av våra kunder. I tjänsten som administratör blir du en del av ett team inom ett företag som för närvarande befinner sig i en mycket dynamisk och innovativ period. I denna position kommer du främst att arbeta mot Sverige och Danmark med varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara administration av inkommande kontrakt, registrering, justeringar och avslut. Du säkerställer att samtliga mottagna kontrakt innehåller korrekt information, såsom pris, villkor och auktoriserade signaturer. Du besvarar frågor från kunder, dvs återförsäljare och slutkund, relaterat till deras kontrakt. Du producerar rapporter (månadsvis, veckovis och ad hoc) med information om portfolions presentation till andra affärsområden. Du kontrollerar och verifierar inkommande betalningar och hanterar betalningspåminnelser.

Vem är du?
Du har en akademisk examen alternativt ett par års arbetslivserfarenhet av liknande tjänst. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har goda kunskaper i MS Office och framför allt i Excel.
Som person är du detaljorienterad, ambitiös och vill ta egna initiativ och har ett stort och utmärkt kundfokus. Med tanke på att du ingår i ett sammansvetsat team har du god samarbetsförmåga och är även självgående.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Urval och intervjuer sker löpande så du är välkommen med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 juli 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024