Back Office administrator

Back Office administrator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning:

I rollen som Back Office administrator på BAUHAUS E-handel har du som uppgift att i den dagliga driften arbeta med allehanda administrativa arbetsuppgifter, främst rörande eftermarknad och logistik. Du befinner dig i BAUHAUS kulisser och fungerar som det sista filtret för att säkerställa att rutiner och arbetssätt fungerar och att de efterföljs utifrån företagets interna policys och riktlinjer. Därför är det viktigt att du är serviceminded, strukturerad och har lätt för att se lösningar på problem. I dina arbetsuppgifter ingår t ex att ta fram statistik, gå igenom bokföring av kassarapporter samt hantera efterkontroller på transaktioner kring våra webordrar. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. Vi på BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med siffror och administration, samt har ett öga för utveckling och kan hjälpa oss att ständigt förbättra och finslipa vår verksamhet. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även självständig, flexibel och målmedveten. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara minst 18 år och ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt kunna behärska engelska i tal och skrift. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.

Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.
BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 22 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bauhaus & CO KB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024